divendres, 5 de febrer del 2010

Res a dir

Ja fa quasi un mes que no escric en el bloc, i no és que me n'hagi oblidat, és que realment no tinc res a dir. No he fet cap sortida, no ha passat res, ni he llegit res per comentar, ni res de res. Hem limito a assajar, de vegades sol, de vegades amb la colla. De vegades sembla que avanço una mica i d'altres que reculo molt. Sempre tinc molt per aprendre i millorar i no hi puc dedicar tot el temps que voldria, ni com voldria.

Però com ja he dit, de moment no tinc res que escriure.

4 comentaris:

Bernat ha dit...

Segueixes amb el sac de gemecs? Com va la cosa? Suposo que pel tema de la bufera la pràctica de la gralla és una gran ajuda (tinc la impressió que havies fet gralla un temps abans d'agafar el sac). És un instrument que sempre m'ha cridat molt l'atenció.

Salut, i sort amb els assajos!

José María González ha dit...

Ostres, també vas fent de sacaire? Ara estic més amb el sac que la gralla, almenys pel que fa a assaig per les activitats futures.

Adéu!!!

Salvador ha dit...

Bernat, em sap molt de greu si alguna vegada he donat a entendre que remeno un sac, aleshores m'he expressat malament i demano disculpes. Amb el que sí que estic barallant-me és amb un flabiol sec.

Veieu ? ara m'heu donat una idea per a una entrada al bloc !

Gràcies

Bernat ha dit...

No et sàpiga greu, és tot un honor haver contribuït a la inspiració per l'entrada del flabiol!