dilluns, 23 de novembre del 2009

Fa un any



Com passa el temps !

Avui fa un any vaig encetar aquest bloc. No em pensava pas que duraria tant, tampoc sabia cap a on aniria. A mi, m'ha servit per ordenar una mica els meus pensaments i aprendre algunes coses amb els comentaris dels lectors. Gràcies a tots els que han llegit i més als que han comentat.

També crec que em toca fer una reflexió sobre la continutitat d'aquest blog. Ja hi ha altres espais (el Quatre Notes i el Blog de l'Enric Montsant) que són, des del meu punt de vista, llocs de referència pel què fa a la gralla, i pot ser aquest bloc ha perdut una mica el sentit que tenia en començar.

Apa, bona nit !

3 comentaris:

José María González ha dit...

Ep!!!

Ni t’ho plantegis, que no és així. “Quatre notes...” no és referent de res, doncs ni ho pretenc ni crec que ningú s’ho cregui mai. Entre tots compartim el que podem, uns més i altres menys, però ni ha res més.

Es normal que pensis que el sentit original del teu bloc hagi variat, doncs a tots ens passa igual, o penses que jo no l’hi he donat quaranta voltes fins arribar al que hi ha ara?

Vaig seguint el teu espai i em sembla un lloc on vas deixant unes vivències i uns comentaris de primera, com saps bé perquè ho he donat a conèixer en el meu espai i a tothom l’hi ha agradat.

Celebra aquest aniversari i segueix endavant, que hi ha un bon grapat de gent a qui ens està agradant molt.

Una abraçada!!!

jesus ha dit...

Eiiiiiiii, no pleguis home que si no no se que llegiré.
El bloc del Montsant i el grup del "Peke" son molt bons, però el teu també alhora.
Tot i així ningú te de fer res sense voler i els "ressets" a vegades van bé.

Bé, PER MOLTS ANYS!!!

Toni Codina ha dit...

Felicitats, Salvador.

I, si m'ho permets: per molts anys m'agradaria poder anar Voltant la gralla!

Toni