dissabte, 1 de setembre del 2012

L'Onze

En parlar amb els companys de la colla de diverses coses, resultà que la majoria anirem a Barcelona la propera diada responent així a la convocatòria de l'ANC. A arrel d'aquesta conversa un va suggerir que portessin les gralles per tocar alguna cosa.

Haig d'admetre que no estic del tot convençut. Tot i que tinc la sensació que en aquest tipus d'actes, cada cop més, la gent hi participa amb aire festiu, aportant elements que poden sortir en un cercavila i altres actes similars (Gegants, timbals, però també xiulets, bubucel.les, sirenes, cassoles, etc.), també tinc una mica la impressió que es converteixen amb un guirigall, i que ens pot passar el mateix que va passar en el cercavila que explicava en l'entrada anterior, amb l'afegit que pot haver molt d'espontani (com nosaltres mateixos) que se'ns vulgui sumar, i llavors què fas ? Li dius al que se t'ajunta que et deixi tocar tranquil ? I Als que et sonen al damunt que callin ?

No sé, crec que el millor fora no tocar.

Vaig fer aquestes observacions als meus companys i hem quedat en portar les eines i ja veurem.