dimecres, 26 de setembre del 2012

Una cosa que em rebenta


Una cosa que em rebenta és una canya que tingui fuites de gas.

I aixó em passa sovint amb les inxes de pala, amb quasi totes, i per aquest motiu no les faig servir massa, i mira que en general el seu so m'agrada més que el de les castellanes.

Valen una pasta, algunes porten una quantitat de llenya brutal, i no són estanques, entra i surt l'aire per tot arreu.

Un dels meus mestres en va ensenyar  que si tapaves amb el dit la boca del tudell i feies el buit succionant l'aire per la canya aquesta havi de tancar-se i no havia d'entrar aire per enlloc.

Talla el fil, treu el filat, separa les pales, llima, rasca, no et passis, compara, no la trenquis, reenfila, relliga i continua perdent ( no tant ). Que si el teflon (ecs), que si el barduix, no li posis cola.

En canvi les castellanes, trobo que normalment no perden aire.

1 comentari:

José María González ha dit...

Els fabricants d'inxes sempre et salten amb que així les pots deixar al teu gust.

I una merda!!!

Hem d'aprendre a ser exigents i que no ens col.loquin material mal fet.