diumenge, 23 de novembre del 2008

Qué ha passat amb l'Skamot ?

Exactament aixó, sembla que els de l'skamot ja no continuen mantenint la seva web de partitures de gralla. Si més no a data d'avui no hi ha actualitzacions des de desembre del 2007.

Per mí ha estat, i encara és una font de partitures de gralla molt útil, i crec que per a molts d'altres. També és encara una petita memória de les tonades tradicionals i de les que s'hi van incorporant.

I de passada, que va passar amb el forum de "grallers.cat" ? només problemes de seguretat ?

Qué us ha passat ?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

A vegades es difícil tenir prou temps lliure per fer les activitats que ens agraden, però treure’l per actualitzar els continguts d’una pàgina de partitures es molt complicat.

Tinc entès que la seva es nodria d’arranjaments cedits per tercers, es a dir, que si no els arriben nous materials no sé que poden publicar.

No es com el meu cas, en que vaig fent el que em sembla, en part com a repte i en part com a distracció, sobretot ara que ja no toco.

Adéu!!!

Salvador ha dit...

I no ho trobes a faltar, aixó de tocar ?

Salvador ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Tocar sempre ha estat una afició i, com a tal, no vull deixar-la del tot. Ara tinc tot el temps ocupat en temes més importants per la meva vida diària i, quan tot estigui en ordre, ja veuré quines opcions tinc per tornar a la activitat.