diumenge, 1 de febrer del 2009

De morros

No recordo l'últim cop que m'ha passat. Ara fa ja uns de dies que, a causa d'una febrada, m'han aparescut unes pústules al llavi superior. El tinc inflat, roent i em fa mal. No puc sonar la gralla, ni assajar. Ja sé que d'aquí uns dies, i sense fer res, les pústules s'assecaran i es curaran, peró em toca els nassos.

En el meu cas no passa res, peró la cosa és diferent pels qui s'hi han de guanyar el pà, imagino que han d'aguantar-se i si tenen que tocar doncs toquen.

Avui no hi ha imatge, pot ser seria massa "gore".

1 comentari:

Anònim ha dit...

No pots assajar amb la gralla, però amb un flabiol de gralla no tindries cap problema. A mi m'ha passat i ho he fet així.

Pel que fa als professionals, imagino que passarà com a totes les professions i es tindran que fotre o buscar un sustitut.

Hi ha conjunts, com Ganxets de Reus, amb uns membres fixes i altres esporàdics, entre altres qüestions, per coses com la que et passa.

Que vagi bé!!!