dijous, 28 de maig del 2009

Canya morta

En un escrit anterior comentava que la meva inxa habitual començava a donar senyals de esgotament.

Finalment, en l'últim assaig, repetint una vegada i una altra una peça amb força aguts, la canya s'amorrat definitivament. Estava convençut de que em donaria una mica més de marge, que podria usar-la per la festa major. A més, tot just estic fent la meva segona inxa. Mala sort.

A la vista de tot aixó, m'he comprat una canya nova, és una de torçada. És duríssima, ara hauré d'adobar-la per tenir-la a punt.

5 comentaris:

José María González ha dit...

Has provat el mètode que vaig explicar, a “Quatre ratlles...”, amb l’aigua oxigenada?

A vegades havia pensat que una inxa havia arribat al seu fi i, després de fer el que explicava, tornava a ser útil durant una temporada.

Si tens algun dubte, sobre aquesta manera de recuperar-les, fes-m’ho saber.

Adéu!!!

Salvador ha dit...

Ara que ho dius, recordo haver-ho llegit.

Peró he intentat accedir a les "quatre ratlles" i no les trobo. Em pots passar l'enllaç ?

Gràcies

José María González ha dit...

Ui...

Es que "Quatre ratlles..." ja no existeix. Ho trobaràs dins de "Treballs culturals" a "Quatre notes...".

Es on parlo del manteniment del nostre material. Ara el podeu imprimir sencer, en format de document "pdf".

A veure si et va bé. Adéu!!!

Paco Bessó ha dit...

Jo les neteje amb una mena de netejador de pipes de fumar, però amb el fil ferro mes prim i el pel mes fi, les neteje cada dia abans d'eixir de casa, així quan arribe on tinc de tocar siga una actuació o siga a classe, la canya està neta i humida. Em duren fins que es trenquen d'un mal colp. Pots vore'l a "Quatre notes". La que tinc fa tres anys que la tinc i la toque quassi tots els dies.

Salvador ha dit...

Hola Paco,

vols dir que aquella canya és recuperable? me l'apreciaba molt, sobre tot per que els aguts no ximplejaven i ara... més val no parlar-ne.